Posted by : Hazamee Monday, October 6, 2014


People come and go. How many will remain to support and assist? Many believe that most won't but i believe some will. Those who worked without benefit will be in doubt whether to continue or to stop. However, do not give up. Things does not grow overnight. There are up and down in life. As long as we did the right thing and didn't harm anyone, things will be ok soon. Have faith and keep exploring for more knowledge, wisdom, experience, skills and people.

We all change. When you think about it, we are all different people, all through our lives and that’s okay, that’s good! You've gotta keep moving, so long as you remember all the people that you used to be.

Aku mencitai sahabat dengan sepenuh segenap jiwaku, sahabat yang baik yang adalah seiring dengan ku, menjaga nama baik ku ketika aku hidup ataupun jua selepas mati. Aku sentiasa menghulurkan tangan kepada sahabat untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat. Aku semakin percaya diri dan aku juga selalu berharap akan mendapat sahabat yang tidak luntur dalam suka duka saling percaya dan mempercayai, saling berpegangi kepada peraturan agama. Dan jika aku dapat , nescaya aku akan setia padanya. Ya Allah, pertemukanlah aku dengan sahabat yang saling kasih mengasihi kerana keagungan dan kebesaran mu ya Allah. Amin ya Allah, min ya rabbal alamin.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Konnichiwa - Shingeki No Kyojin - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -