Posted by : Hazamee Thursday, November 2, 2017


  After presentation for Fyp dah habis, we're running out of time for Malptaac. Last minute training. We're rush & focusing on training for Malptaac, which is Malaysian Polytechnic Territorial Army Annual Camp. Okay waktu ni memang aku stress gila nak mampusss. Mana tak nya dah lah tengah minggu exam lepas tu kena push training kawad. Aku? study untuk exam? Pfft. Memang tak lah dengan keadaan pressure buat kali kedua selepas fyp. I'm fuckin done. 


  Kami start training dari bulan 9 sampailah nak dekat hujung bulan 10. Itu pun hari-hari buat kawad. Punca batch budak junior kamilah. Depa ramai tak pandai kawad & lemah. Obviously duh, hampa punya kursus apms entah apa-apa. Lembut sangat. Serupa tak payah pegi kursus.
Batch kami ni yang tinggal laki je, semua pro dah. Tbh, aku tak berapa suka sangat batch junior bawah aku, especially perempuan. Acah je semua padahal mental cepat koyak. Tak reti nak hormat senior. K. 

  Seminggu sebelum Malptaac tu, kitaorng buat rentas halangan pulak. First try, ramai kelaut gak lah buat sebab time buat tu hujan. Kebanyakkan tak lepas tembok 6 kaki dengan monkey rack sebab batch junior kebanyakkan pendek-pendek so it cant be helped. Last day training untuk rentas halangan banyak improvementlah sikit daripada sebelum ni. 

  Training dah habis. Overall, adalah jugak potensi nak menang tu aku tengok. Aku mengharapkan sangat budak-budak junior ni buat yang terbaik. Kalau tak, HUTANG. Harap boleh dapat Top-10. Paling cikai pun Top-3. Lmao. Jangan pandang rendah dekat PTSB.


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Konnichiwa - Shingeki No Kyojin - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -