Posted by : Hazamee Wednesday, September 3, 2014

Hari ni bdak2 kelas tk rmai dtang sbb kelas lain ada exam except our class and the others. So, yang dtang cuma aku, Akmal Said , Khairul, Firdaus & bdak2 prempuan. Kitaorng dtang pun sebab bosan duk rumah, klau duk rumah pun confirm tk study maa~~ Alang2 kat skolah tu ada kwan bleh la study sebab esok exam add math..
Time tu cikgu latifah takde untk subjek akaun,so cikgu relief masuk...aku, akmal, khairul n daus duk brcriter lah pasal ibubapa masing2 dulu susah nk sambung blajar dan aku tringat pasal ayah aku criter kat aku pasal time dia nak masuk U memang btul2 susah. Then, kitaorng citer pasal subject add math and lepas rehat tu blajar subject add math.

Me: Susah la soalan ni, malas aku nak buat. *Melukis guna pen* 
Akmal: Buat la mee~~
Me: Hmmm, yelah yelah. Ha, pinjam pemadam jap.
Akmal: Nah Amik ~
Me: Eeeh, asal tak bleh padam ?? *Padam lukisan yang aku lukis tu*
Akmal: *pandang kat lukisan tu*
Me & Akmal: Hahahahahaha! *Ketawa*


Doakanlah kami luluslah untk trial ni !

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Konnichiwa - Shingeki No Kyojin - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -