Posted by : Hazamee Tuesday, December 22, 2015


Assalamualaikum ~ 

CF 2015 Summary ~ 

Day 1: I was there like 6:30 a.m because of volunteer briefg at 8. Tahu tak, time aku sampai ramai jugalah yang dah beratur and I was like "Wtfish!". Awal gila! yang camp kat situ dari semalam pun ada. Well, pagi tu sampai tengah hari aku kena jaga kat bahagian queu.. faham2 lah situation macam mana kan. Ramai, sesak & macam2 lah. But it was fun tho doin all that, meeting new people and improve communication(antisocial) & making the event successful. Tempat situ kecil sikit berbanding dekat klcc tahun lepas plus tempat parking memang problem! Aku boleh agak dah, yang naik kereta memang jam. Ramailah yang complain pasal tu. Luckly aku naik motor. :P Mehh, sempat jugak lah aku jenguk2 Angie & Reika. Aku tak banyak jalan2 nak berjumpa member2 facebook sebab dengan masa free tak banyak, tak bawak camera lagi and penat sangat100x. Kaki aku rasa macam nak tercabut. Petang tu aku balik jugak and FFS aku menyesal sebab malam tu ada concert FLOW. Gaddamnit. :'D 

Day 2: Aku datang lewat, dalam pukul 11 gitu. Terlajak tido(ingat malas nak pegi) sebab tak cukup rehat. Tak ramai sangat pun yang datang Day 2. Sesak boleh tahan. So macam biasa kena buat kerja but kali ni aku jaga kat bahagian signing session.. You know what, it's FLOW signing session! finally dapat jugak menengok depa ni. TwT and so dapat jugaklah jumpa member2 hari ni tapi sayangnya camera habis bateri, pakai fon pun jadilah :T Day 2 ni aku stay sampai malam sebab nak enjoy dekat stage pasal biasakan last day mesti ada part best. Aaaaand, Edo-senpai Jadi DJ untuk malam terakhir cf! XD Not bad, with those musics on your tracklist. :D 



Jumpa kat Comic Fiesta next year pulak ! >_< 

♥ Sayonara ♥

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Konnichiwa - Shingeki No Kyojin - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -