Posted by : Hazamee Wednesday, August 3, 2016

Assalamualaikum semua~! Konbanwa (Selamat Petang)!
PTSB is Love, PTSB is Life ~ Tak menyesal aku masuk sini. Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah. Poli ni dekat area Hi-Tech Kulim, tak adalah macam Bandar sangat area sini. More to luar bandar. Yep. Harapan ku musnah apabila ingatkan macam dekat KL. LOL

Aku masuk sini during Sesi Jun 2015. So insya Allah akan habis around Disember 2017. Sekarang sem 3, another 3 sem to go.  Aku kat sini aku ambik kursus :
[ Diploma Kejuruteraan Elektronik (Komputer) ]
Subjek dalam kursus ni tough lah juga dengan litar-litar elektrik & alat bagai. But it’s fun you know learning all that. Something new that I can learn. Yes, aku suka benda-benda baru. Especially bab ilmu.

Aku mula-mula rasa menyesal juga sebab masuk sini atas beberapa sebab. Bukan apa, permulaankan? Sem 1 kelas aku memang bermasalah. Hidup berpuak, tikam belakang. rage sana sini. Standard student life lah kan? Like I said, itu semua permulaan.
If you guys read this: Yes, aku dulu memang ada benci korang. Tapi benci tu tak kekal. Aku sayang korang. Kita bertemu pun mesti ada sebab? Time tu aku still tak biasakan lagi dengan perangai korang. Aku ni jenis..well tak social, so faham2 lah.. Aku harap kita graduate sama-sama. Amin. 


Aku dapat gelaran kat sini, iaitu En. Akhyar. Sebab muka aku macam muka Encik Akhyar. En. Akhyar tu lecturer wataniah kami. Senior yang start panggil aku tu. Hahahahaha.

Kenangan Manis
  • Hangout dengan classmate/member gi Giant, Penang.
  •  Dapat buat ramai kawan & kenalan.
  • Wataniah batch kitaorng dah macam family.
  •  Rindu roommate sem 1 & sem 2 QwQ Take care Haffiz (dia dah berhenti) ~
  • Bahan lect, dak-dak kelas.
Kenangan Pahit
  •  Kena marah dengan lect sebab masuk kelas lambat
  • Dapat tahu kelas cancel bila dah siap2 keluar bilik ! :T
  •  Study dengan classmate last min time final exam
  • Aku dgn sorang classmate ni bangun lambat & miss kelas :P

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Konnichiwa - Shingeki No Kyojin - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -